Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 augustus 2011

Wishlist: Rituals

De dingen die bij mij op de wishlist staan zijn zeer uiteenlopend, zo wil ik onder andere de roze set (huidproducten) van Rituals.

Waarom nu die producten? Een aantal jaar geleden toen ik nog aan twirlen/majorette deed. (waar ik in 1998 mee gestopt ben) kwam sinterklaas op 5 dec. langs. En toen kreeg ik ineens een pakket van 3 huidproducten van Rituals. De rode lijn was dat! Echt zalige producten alleen ja die zijn in de stad waar ik woonde niet verkrijgbaar geweest.

Sinds enkele maanden zit er in Roosendaal nu een Rituals winkel en ook de V&D verkoopt het. Dus wil ik heel graag de roze lijn aanschaffen..

Maar waarom nu de roze lijn: zoals ik al zei vind ik de rode lijn echt heel erg fijn. Maar ik ben in Juni naar Disney geweest en de vriendin met wie ik ging had de roze lijn van rituals bij. Die heb ik mogen uitproberen en ik ben verkocht! Sindsdien wil ik die heel erg graag…

Ik heb me zelf voorgenomen om die ook gewoon te gaan kopen zodra mijn douche gel op is!
Maar tot die tijd behoort het zeker op mijn wishlist!

Geen opmerkingen: