Totaal aantal pageviews

woensdag 3 augustus 2011

Sabon producten

Enkele maanden geleden heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Sabon, ik moet eerlijk zeggen van te voren vond ik het altijd heel erg lekker ruiken maar liep ik toch door. De vorige keer vroeg een verkoopster of ik niet een scrub op mijn handen wilde proberen en mijn moeder ook. Mijn moeder had echt hele droge ruwe handen en mijn handen konden ook wel een lekker scrubje gebruiken. We hebben het beide geprobeerd en bij zowel mijn moeder als bij mij waren mijn handen echt zijde zacht!
(wat wil je nou nog meer)

Nou ik vond het wel wat ik twijfelde even toen ik de prijs hoorde, maar besloot toch de scrub, peeling en bodymilk te komen in de geur: delicate jasmin.
De scrub gebruik ik zo 1 keer per week ongeveer, soms 1 keer per 2 weken. De peeling alle andere keren dat ik onder de douche ga. En de bodymilk gebruik ik ook!

Ook heb ik voor in bad 2 badschuim’s gekocht: Musk (ook z’n lekkere geur) en een trio van geuren. Musk is mijn favoriete geur van de body shop en de badschuim ruikt ook echt super lekker! Alleen ja wat de badschuim’s niet echt doen is schuimen! Verder wel echt super lekkere geuren….

Op het fotootje zie je ook wel dat ik de producten heb gebruikt, en ook zal blijven gebruiken tot ze op zijn! Maar ik doe er dus al 5 maanden mee…. Het zijn echt hele fijne producten! Ik dacht dat de producten begonnen bij 15 euro. En ik was geloof ik wel iets meer dan 100,- kwijt. Maar ja als je er al 5 maanden mee doet en ziet wat er nog in zit, dan kan vind ik het heel goed meevallen!

Geen opmerkingen: