Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 augustus 2011

Palm Parkies


Een logje over Palm Parkies waar ik op Woensdag 3 Augustus naar toe ben geweest. Palm Parkies is eigenlijk een jaarlijks terugkerend evenement, waar mijn ouders al jaren over praten. Maar zelf ben ik vorig jaar voor het eerst geweest. Omdat toen Belle Perez optrad, toen niet in Roosendaal geweest maar in Bergen op Zoom & Tilburg…

Woensdag dus wel in Roosendaal, de plaats waar ik toch 24 jaar heb gewoond.. En dan met het thema Musical “sterren” in concert. Ik als voormalig musicalfanaat moest er gewoon heen, in andere plaatsen kon ik niet gaan.. Dus moest ik gewoon in Roosendaal ;) Het maakte me zelfs niet uit dat het tijdens mijn nachtdiensten viel.. Het enige nadeel daarvan was is dat ik de show niet kon afzien. Wat ik wel jammer vond!

De artiesten, met de tekst van Parkies.net:

Dieter Troubleyn leek dan weer lange tijd op weg naar de status van populaire Vlaamse tv-acteur. Tot hij in Nederland doorbrak in de musical ‘Jesus Christ Superstar’. Het was het begin van een nieuwe carrière die van hem een topper in de lage landen maakte.
Ook de loopbaan van





















Sandrine Van Handenhoven verliep een beetje grillig: doorgebroken in Idool 2004, het even geprobeerd als omroepster bij de VRT, maar dan toch haar ware roeping gevonden. Sandrine manifesteert zich live als een echte lady of soul en schitterde in de musical ‘Notre Dame de Paris’.


















Charly Luske
kan over zijwegen meespreken. Hij begon bij een boysband, verzeilde vervolgens in tv-series om groot te worden in musicals. ‘We Will Rock You’ was zijn laatste topproductie.





















Anne Van Opstal sluit het rijtje. De status van BV (bekende Vlaming) heeft ze niet, laat dat vooral geen bezwaar zijn. Anne studeerde niet voor niets in New York of Londen, want veroverde pers en publiek onlangs in ‘Dans Der Vampieren’. Vier toppers op één podium? Tijd voor een cliché: niet te missen!

























Ik heb echt genoten van de avond!!!

Geen opmerkingen: