Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 augustus 2011

Tag: Your Mobile Phone

Ik zag deze post en dacht ja ik ga ook van mijn telefoons de tag doen!
Daarvoor beantwoord ik de volgende vragen...


1. Welke mobiele telefoon heb je?
Iphone 3gs (zwarte met een rode cover)



blackberry torch



2. Hoe lang heb je deze al?

Iphone: Deze heb ik sinds September 2009, toen was hij nog niet zo lang op de markt en heb ik hem besteld. Daarop heb ik 6 weken op m’n telefoon moeten wachten! Maar het was echt wel het wachten waard! Het is echt de fijnste telefoon die ik heb en heb gehad!!
Alleen destijds kon je alleen de telefoon nemen met t-mobile.. En ja ik heb dus maar zelden bereik. Dus heb ik hem simlockvrij gemaakt, en heb ik een KPN kaartje erin zitten!

BB: Deze heb ik sinds Maart 2011, wegens wat problemen dus met provider en met mijn privé-leven ben ik de afgelopen tijd div. keren van nummer moeten veranderen. En bij de laatste keer heb ik gekozen voor de blackberry torch.

3. Welke zou je graag willen hebben?
Ik zei laatst dat als mijn abonnementen voorbij zijn dan wil ik wel de nieuwe iphone, dat zal de iphone 6 dan onderhand zijn! Ik vind de iphone zoveel fijner dan blackberry en alle andere merken die ik de afgelopen jaren uitgeprobeerd heb. Ik blijf mooi bij de Iphone!!

4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Nee eigenlijk niet, oké meestal staan ze op stil. Maar ik gebruik vooral mijn Iphone echt heel veel. Ik zoek er gemakkelijk iets op, en ja met mijn Facebook & Twitter verslaving is de Iphone echt super!

5. Welke kleur is je telefoon?
Ik heb een zwarte Iphone met rode verwisselbare cover.
En een donker grijze BB.

Geen opmerkingen: