Totaal aantal pageviews

maandag 1 augustus 2011

Wishlist: FALCON EYES FLITSSET SSFK-3150

Zoals heel veel mensen met mij, ben ik ook dol op fotograferen. En was het eigenlijk mijn doel om in het voorjaar van 2011 mijn zolder op te knappen. En de spullen aan te schaffen van de foto, zodat ik op mijn zolder een eigen klein foto studiotje kon beginnen. Het is allemaal iets anders gelopen, maar dit hoort dus nog altijd zeker thuis op mijn wishlist. Mijn droom blijft om ooit iets meer met fotografie te doen. En dan kan deze set natuurlijk niet uit blijven. Bij verschoore kost deze set: € 485,00
Nog algemene informatie over deze set:
SUPER COMPLETE SET, DIRECT AAN DE SLAG!
De set SSFK-3150 is een van de meest uitgebreide flitssets set die monenteel verkrijgbaar is. De set wordt helemaal compleet geleverd inclusief kabels etc. De set bevast o.a. 3 flitsers SS150F, 3 statieven, en 2 softboxen van 50x70cm, enkele voorzetstukken, achtergrond systeem, 2 achtergronddoeken en een radiowave set, zodat u er direct mee aan de slag kunt als het uitgepakt is. Het geheel is verpakt in een full color doos, het achtergrond systeem zit in een handige draagtas zodat deze ook heel handig mee te nemen is op locatie.
Optioneel zijn er voor de SS flitsers diverse accessoires te verkrijgen, zoals een kleppenset, snoot, kleurenfilters, honingraat en diverse maten softboxen.
Deze flitserset die zeer geschikt is voor het inrichten een kleine studio, pasfotothoekje en door de compacte afmetingen en het lichte gewicht ook zeer handig bij locatiefotografie.
De flitsbuis is eenvoudig zelf te vervangen!
Levering:- 3 x Flitser SS150F
- 3 x Statief 2.4 meter hoog
- 2 x Softbox 50x70cm
- 1 x Conische snoot
- 1 x Kleurenfilter set
- 1 x Achtergrond support B807 + tas (2.4m hoog x 2.13m breed)
- 2 x Achtergrond doek 2×3 meter (zwart en wit)
- 1 x Radiowave triggerset RF604D
- Instellamp 50w (steek)
- Flitsbuis
- Flitssynchonisatiekabel
- Netvoedingkabel
- Extra zekeringen

Specificaties flitsers:- Vermogen: 220v/150WS
- Instelbaar flits: traploos 1/8 tot full
- Instellamp: 22v/50W (halogeen, steek), in/uit schakelen
- Kleurtemperatuur: 5600K
- Testknop: ja
- Slave: ingebouwd
- Remote: aan/uit
- Richtgetal ISO100: 42
- Motorkoeling: nee
- Behuizing: kunststof
- Laadtijd op vol vermogen: 4.5 sec.
- Gewicht: 0.6kg
- Afmeting: 196x115x110mm

Gebruik:- Kleine studio/ portret
- Pasfotohoekje
- Locatiefotografie
- Achtergrond
- Zowel voor beginnende als professionele fotograaf

Geen opmerkingen: