Totaal aantal pageviews

maandag 1 augustus 2011

Kermis

Ja mensen… Het was vandaag niet alleen de laatste avond van de Tilburgse kermis ook was het de laatste dag/avond van de grote kermis van Gastel!
Afgelopen vrijdag was ik nog even naar de supermarkt geweest en toen ben ik langs de grote Gastelse kermis gelopen ;) Binnen een oogopslag heb je de gehele kermis wel gezien! Maar ja dat heb je als je in een dorp woont…
Ik heb natuurlijk eerst altijd in Roosendaal gewoond, en voor Roosendaalse begrippen is dat dus wel een grote kermis. Oké niet zo groot als die in Tilburg, maar ja dat is de grootste van de Benelux d8 ik. In het eerste weekend van September is het in Roosendaal altijd kermis. En dat vind ik wel een erg leuke kermis om te bezoeken. Daar ben je wel even zoet!
Wisten jullie trouwens dat ik helemaal verslaafd ben aan die schuifautomaten op de kermis! Die vind ik echt super… Gelukkig heb ik dag spel ook op mijn Iphone, zo kan ik gratis aan mijn verslaving werken ;)
Sorry ik vond het best even tof om dit te posten, omdat m’n timeline op twitter de afgelopen tijd best heeft vol gestaan met mensen die naar de Tilburgse kermis zijn gegaan en dan is hier een kermis met 2 attracties en een paar gok dingen en snoep kraam ofzo.. Echt uber klein vergeleken met die in Tilburg…

Geen opmerkingen: