Totaal aantal pageviews

woensdag 3 augustus 2011

Gele/Groene kamertje deel 2



Gele/Groene kamertje deel 2

Een paar logjes eerder had ik al geschreven dat de China Glaze lakjes binnen zijn gekomen en het tafelrekje. Dat was voor mij mooi de gelegenheid om te beginnen met de verandering aan mijn beauty kamer, oké het wordt stilaan een beauty kamer! Maar ik blijf er mee bezig en ik blijf het vooral leuk vinden…

Nu dus deel 2 van mijn kamertje ik heb hier het eerste deel beschreven: http://www.bianca-online.nl/?p=2607 Dus nu het 2de deel naar de transformatie tot een heuze beauty kamer!

Op het tafelrekje wat ik had besteld heb ik eerst al mijn nagellakjes gezet, deze staan per merk bij elkaar. Verder staan ze niet op nummer of naam. (dit wil ik nog wel doen) Al mijn huidige lakjes passen mooi in het tafelrekje! Ook mijn “oude” lakjes staan er tussen, die ik binnenkort toch echt weg ga doen. (zijn al ouder dan 10 jaar)

Buiten mijn nagellak, nailart enz.. heb ik ook op de tafel plek gemaakt voor mijn kapperspullen, nou een klein deel daarvan. Zodra mijn nieuwe slaapkamer er is ga ik mijn wikkels etc. in het lade systeem doen wat nu nog in gebruik is op mijn oude slaapkamer.



Maar mijn borstels, scharen, kappersmantel en enkele verf artikelen hebben wel een plekje gekregen op mijn tafel.

Maar ook mijn make up kan natuurlijk niet ontbreken! Deze liggen nu ook op de tafel, mijn M.A.C. spullen hebben een eigen bakje verder heb ik de oogschaduw bij oogschaduw gedaan etc.

Dit was even een update van mijn beauty kamer!
Tot bij deel 3 ;)

Geen opmerkingen: