Totaal aantal pageviews

donderdag 4 augustus 2011

DVD box, The L word reeks 4

Ongeveer 2 weken geleden had ik al een bericht gepost dat ik de dvd box van The L Word reeks 4 had besteld, ongeveer een weekje geleden kreeg ik bericht om hem op te halen. Met lood in mijn schoenen ging ik vervolgens naar de winkel, ik had namelijk weer lullige opmerkingen verwacht, maar gelukkig was er vandaag een andere verkoper. Die niets zei behalve: alstublieft en een fijn weekend. Nou ik helemaal blij met mijn nieuwe DVD box.


Ik ben echt zo verslaafd aan die serie.. Na dit seizoen zijn er nog maar 2 seizoenen…
Maar eerst ben ik op mijn gemakje begonnen met deze reeks te kijken. Eerst de extra’s, waarbij ik echt krom lag van het lachen! En daarna ben ik begonnen met de serie…

Iedereen die graag naar series kijkt en niet iets tegen: homo’s, lesbo’s of biseksuele heeft, zou ik zeggen ga ook eens deze serie kijken! Want het is echt een hele leuke serie!!

Geen opmerkingen: