Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 augustus 2011

Bestelling Nailpolish Fashion



Vorige week maandag heb ik een bestelling geplaatst bij Nailpolish fashion, ik heb daar 13 verschillende nagellakjes besteld + tafelrekje voor 60 potjes nagellak!
Ik kreeg al heel snel een berichtje, dat het 2 a 3 weken zou duren omdat niet alles op voorraad was. Dat was niet zo erg, ik had nog genoeg andere lakjes om te demonstreren.

Ik ging trouwens naar die site toe: http://www.nailpolishfashion.nl/ omdat bij de kruidvat & DA de crackle nagellak was uitverkocht. Ben de afgelopen weken div. keren naar die winkels gegaan om te kijken of ze al binnen waren, maar dat mocht helaas niet baten. Daarom dacht ik, ik zal eens gaan kijken of ze ergens online te bestellen zijn. En ik zag ineens crackle lakjes van China Glaze, nou ik wilde sowieso al lakjes van China Glaze gaan proberen. Dus besloot ik 5 crackle lakjes te bestellen en nog 8 gewone lakjes van China Glaze. Ik was echt helemaal hyper! Er was online trouwens ook nog een kortings code te vinden, dus kreeg 10% korting op alles.

Afgelopen vrijdag was het dan zo ver, ik kreeg een mail: u bestelling is gewijzigd. Eerst schrok ik, maar in die mail stond dus dat hij verzonden was. *jeuj* doet een vreugde dansje..
Ze hebben afgelopen zaterdag (30-07-2011) de bestelling al bezorgt. Bij 2 huizen verder, want ik was niet thuis!

Dus ging Zondag ineens de deurbel, met ja hoor de buurvrouw voor de deur met 2 pakketjes!
In het grote doosje zat het tafelrekje en daarbij in een kleiner doosje 3 nog kleinere doosjes met nagellak. Ik schrok even, want er stond: OPI op het doosje.. Ik dacht leuk, maar die heb ik niet besteld. Gelukkig zaten de China Glaze lakjes er gewoon in, alles was stuk voor stuk verpakt in een plastic zakje en in het doosje zaten scheidingswandjes zodat de nagellakjes niet tegen elkaar kwamen. Ook het tafelrekje was heel netjes verpakt!
Het was echt een genot om het uit te pakken!!!

En het ziet er dus zo uit zoals op het fototje!

Geen opmerkingen: