Totaal aantal pageviews

maandag 1 augustus 2011

Make Up 29 Juli

Voor de make up van vandaag heb ik de volgende producten gebruikt:

3 kleuren oogschaduw uit mijn oogschaduw palette, deze heb ik echt al jaren. Maar gebruik ik eigenlijk zeer weinig.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: 5 de rij (van links naar rechts)
7de kleur van boven naar beneden voor het ooglid te bedekken, deze kleur heb ik zeker 4 a 5 keer met het kwastje moeten opbrengen voordat hij goed zichtbaar was.
6de kleur van boven naar beneden voor de arcadeboog, ook deze had div. lagen nodig.
5de kleur van boven naar beneden voor tegen de wenkbrauwen bij ooghoeken.

Verder heb ik gebruikt eigenlijk het zelfde zoals altijd ;)
Miss Sporty oogpotlood, zwart
Rimmel: Sexy Curves waterproof mascara
Rimmel: Lash MAXXX waterproof mascara




Op de foto’s zie je verder het resultaat van de make up.

 

 

 



 

 

 

 

Geen opmerkingen: