Totaal aantal pageviews

maandag 21 maart 2011

Website (maart 2011)

Ik vond dat het ook wel weer tijd was om eens een blogje te schrijven over mijn website...
Want ik ben sinds een tijdje terug bij mijn oude website: http://www.bianca-online.nl/ Alleen wilde ik hem maken via de websitemaker, alleen daarmee had ik veel problemen.. Dus nu heb ik hem toch laten Downgraden naar een gewone website die ik geheel zelf moest maken.
En ja dat heeft de afgelopen week ook niet geheel gelopen als dat ik wilde ;) Ik was Donderdag zo bezig met de site voor Noi aan te vragen, dat ik inplaats van mijn fotoalbum van coppermine mijn wordpress website had verwijdert. De verkeerde database dus daar was ik niet echt blij mee, toen begon ik op nieuw.. Deze keer met foto's op de pagina er bij enz. En ik had ongeveer de helft van de site af. Alleen klopte de begin pagina niet, die had ik dus gewijzigt.. En ja weg site..

Dus ben ik vrijdag nieuwe database aangevraagt en kon ik beginnen met mijn website.
Maar nu was natuurlijk Lin er zaterdag en ze heeft ook een website, dus heeft ze wat tips en tricks geleerd aan mij. Want ik vond de layout die ik had gefabriceert zelf niet mooi. En vooral heel saai!

Met die tips ben ik vandaag (Zondag) nadat de gasten weg waren begonnen om mijn site te verpersoonlijken en meer te maken zoals ik het wilde. En nu is het Zondag op Maandag nacht en is het eindelijk met de kleuren etc, zoals ik wil!!

Ik ben er echt heel erg blij mee!! Alleen ja de site is natuurlijk nog niet af... Maar ik werk er hard aan dat hij snel (buiten het fotoalbum) af is!!

Geen opmerkingen: