Totaal aantal pageviews

woensdag 23 maart 2011

Boeken van Mariette Middelbeek

Eigenlijk ben ik sinds de relatie tussen mij en Léon verbroken is gaan lezen, iets wat ik daarvoor nooit deed! Oke ik lees niet zo snel, maar ik heb eindelijk leuke boeken gevonden die ik echt heel erg leuk vind om te lezen dat zijn namelijk de boeken van Mariette Middelbeek!!!

Omdat de relatie net verbroken was kreeg ik het boek: Single & Sexy, ik vond dat wel z'n leuk boek, toen ik hem uit had ben ik gelijk het boek Turbulentie gaan lezen. Dat vond ik ook een erg mooi en ook een leuk boek. Het is natuurlijk niet leuk dat zoals in het verhaal Anouk ziek wordt aan borstkanker, maar de schrijfster heeft daaromheen ook leuke dingen beschreven. Het boek heb ik nog maar sinds enkele dagen uit, dus nu begin ik met het boek status o.k dat me ook een erg leuk boek lijkt want ja zoals je vast zult weten ben ik aan het leren voor verzorgende IG.

Wie de boeken ook wilt lezen kan hier alvast wat informatie over de schrijfster vinden: http://www.mariettemiddelbeek.nl/

Geen opmerkingen: