Totaal aantal pageviews

maandag 28 maart 2011

M'n verjaardag....

Ja.... Gisteren was ik jarig... En ik vond het leuk om daar een blogje aan op te dragen!!!
Want ja, mijn verjaardagen waren niet altijd even leuk zeg maar....

Nu dit jaar is er een kleine groep mensen gekomen over 3 dagen verspreid en dat was zo geweldig!!!!
Eerst kwam op Vrijdag 18 Maart Lin al... En het was gelijk heel gezellig..
De 19de kwamen 's middags Elke & Marij en Lin was er ook nog :-)
En 's avonds zijn Myrna & Dennis met de kinderen gekomen en Marieke!! Ik vond het echt heel fijn om mijn 2 beste vriendinnen in mijn huisje te hebben. En toen de kinderen en Dennis sliepen was het echt ook super fijn om alles met mijn 2 maatjes te kunnen bespreken.... Dat deed me echt zo goed!!
Myr & Den en de kids zijn ook blijven slapen, wat de 20ste 's ochtends natuurlijk ook nog erg gezellig maakte!!!

En dan afgelopen week.. Ik heb zaterdag mijn verjaardag geviert voor mijn vrienden (en Chantal).. Dat was echt heel gezellig. We hebben echt heel veel gelachen... En lol gehad met onandere mijn gabber muziek van in het ausie tijdperk... Omdat ik nu natuurlijk van Metal hou.... is dat best een contrast...
We hebben echt een super gezellige avond gehad.. En ja om 24.00 uur hebben ze zelfs voor me gezongen..  (maar de x-factor bezitten ze toch nog net niet)
Rolph, Alexander en Chantal zijn ook blijven logeren... Dat was ook tof..

En ja... dan zijn we aangekomen bij de dag zelf.. 's middags is mijn Oma op bezoek gekomen en mijn ouders.. En mijn zus en zwager waren er natuurlijk al....

En zo heb ik toch echt een super verjaardag gehad!!!!! Eentje die ik echt niet snel zou vergeten....

De fototjes van mijn verjaardagen staan op mijn Facebookpagina: http://www.facebook.com/album.php?aid=2111650&id=1135570389

Enne tot mijn volgende blogje... over 364 dagen is mijn volgende verjaardag alweer....

Geen opmerkingen: