Totaal aantal pageviews

maandag 21 maart 2011

Blogje 20-03-2011

Ik heb al veelste lang niets meer aan mijn blog gedaan, dus nu het is tijd om de schade in te halen!
Vanaf afgelopen woensdag 16 Maart heb ik 1,5 week vakantie. En nu heb ik dus weer tijd om blogjes te schrijven!

Afgelopen Maandag & Dinsdag ben ik weer naar school gegaan, omdat ik nog maar tot 12 April les heb en ik 2 dagen op 14 dagen school heb (Op Maandag & Dinsdag in de oneven weken). Hebben we veel zelfstandig werken en kijken we hoe ver we staan in de lessen om op 28 Juni ons Diploma te halen. Ik sta op mijn persoonlijke planning wat achter, maar ik ga het wel op tijd halen om ook de 28ste te kunnen diplomeren. Dan mag ik me eindelijk verzorgende IG noemen, maar dat duurt dus nog enkele maandjes..

Afgelopen Maandag avond was alweer mijn laatste curcusdag van fotocurcus 1. Dat vond ik wel erg jammer, ik heb toch leuke dingen bijgeleerd. En nu kan ik die natuurlijk in de praktijk uitoefenen, wat ik natuurlijk wel erg leuk vind. Maar ik hoop dat de vervolg cursus ook snel begint.

Woensdag ben ik begonnen met de boodschappen voor mijn feesten deze en volgende week. Ook heb ik het huis wat verder aan kand gemaakt. Ramen gezeemd want nu het beter weer wordt zie je alles beter wat er op de ramen zit ;)

Donderdag ben ik bezig geweest met filmpjes op mijn youtube kanaal te zetten. Het aantal filmpjes is nu verdubbelt en daarmee over de 100 filmpjes gekomen, maar ik heb nog veel meer filmpjes om te plaatsen. Dus hou mijn account maar goed in de gaten ;)
En Donderdag heb ik ook het domeinnaam: http://www.noi-fansite.com/ geregisteerd, want na al die jaren ga ik weer een site voor Noi maken. Hoe en wat er op de site komt te staan, moet je nog eventjes geduld hebben...

Vrijdag ben ik verder gegaan om de laatste boodschappen te doen en verder nog de laatste dingetjes in huis gedaan. M'n jongens hebben allemaal weer schone kooien..
Ook was vrijdag het concert van Epica in Breda waar ik zo graag naar toe wilde gaan, alleen ja het was uitverkocht omdat ik te lang had gewacht tot er iemand met mij mee wilde. Toen ik las dat er iemand een kaartje over had heb ik daar gelijk op gereageert, ik dacht dan ga ik alleen waarom ook eigenlijk niet! Maarja die persoon die een kaartje over had reageerde niet meer. Dus ik was beetje teleurgesteld maar op dat moment las ik op Twitter dat Lin naar mij toe kwam, ze was een dagje te vroeg voor mijn eerste feest. Maar dat is niet erg, nu hebben we vrijdag avond een hele gezellige avond gehad. We hebben nagels gelakt over make-up gepraat enz.. En eens goed bijgepraat!

Zaterdag: Lin was van vrijdag op zaterdag ook blijven logeren, dus hebben we zaterdagochtend eerst gezellig ontbeten! Daarna het dorp ingeweest... En nog even naar Roosendaal geweest voor nagellak te kopen. Lin is namelijk Nagellak addicted.. En heeft me beetje aangestoken ;) Dus heb ik er weer een aantal nieuwe lakjes bij... Na het shoppen zijn we natuurlijk onze aankopen gaan uittesten... En na een tijdje kwamen mijn 2 klasgenootjes op de koffie voor mijn verjaardag. Dat was ook erg gezellig!!!
Daarna zijn mijn 2 klasgenoten en Linda weer terug naar huis gegaan.

Toen heb ik me omgekleed en gegeten enz... En na een tijdje kwam Marieke en niet veel later kwam Myrna, Dennis en de kids! Dat was ook erg leuk, we hebben nog naar de sprookjesboom dvd gekeken met de kinderen. Toen de kinderen op bed lagen en Dennis bij de kinderen is gebleven tot de kinderen sliepen. Hebben Marieke, Myrna en ik eens goed bijgekletst. Echt een meidenavond was het! Echt zo gezellig gehad...

We hebben nog tot half 2 ofzo gekletst, toen is Marieke naar huis gegaan en zijn Myrna en ik daarna ook vrij snel gaan slapen.
En na 4 uurtjes geslapen te hebben, werden we wakker want de kinderen werden wakkeer in een vreemd huis.

Ook is het zondag ochtend nog heel gezellig geweest met Myrna, Dennis, Daan & Eva..

Mijn eerste vakantie week is echt zo geslaagd!!! Bedankt ook iedereen voor de gezelligheid... <3

Geen opmerkingen: