Totaal aantal pageviews

woensdag 23 maart 2011

Mijn website is af!!!

Ja ik ben echt zo blij, hij is nu prcies zoals ik wil... Nouja bijna dan, want bij het menu kan ik maar 5 menu items naast elkaar zetten. Dus staan er pagina's in het sub menu bij een ander item. Maar ik ben er wel heel blij mee zo!!

De site is trouwens toch nog niet geheel af, want ik ben nog vollop bezig met Youtube filmpjes toe te voegen, inmiddels staat er al meer dan 170 filmpjes geupload. En ik heb nog iets van 8 uur aan film liggen, dat moet ik nog selecteren en dan uploaden. En ja dan nog het hele fotoalbum. Ookal weet ik nog niet hoe ik dat ga doen, wel heb ik een tijdje geleden alvast een hyves pagina en een facebook pagina aangemaakt voor foto's te kunnen plaatsen. Maar op mijn site komen natuurlijk ook foto's te staan, wat dat is eigenlijk de grootste reden dat ik een domeinnaam heb genomen. Maar hoe en wat, dat weet ik nog niet... Dus dat wordt nog vervolgt..... Met de filmpjes heb ik me een doel afgesproken om alles voor 1 mei geplaatst te hebben! Maar met de foto's ga ik dat niet redden...
Over de foto's en filmpjes hou ik jullie op de hoogte!!!

Verder ben ik heel nieuwschierig wat jullie van mijn nieuwe site vinden: http://www.bianca-online.nl/ Ik heb al enkele jaren een gastenboek die telkens mee gaat naar elke site die ik maak voor mezelf.. Waar jullie natuurlijk altijd een berichtje in kunnen achterlaten!!!

Ik hoop dat jullie een kijkje komen nemen!!
Groetjes, Bianca

Geen opmerkingen: