Totaal aantal pageviews

dinsdag 22 maart 2011

Nieuw blogje..

Ja het is inmiddels alweer dinsdag avond 22 Maart! Gisteren had ik geen blogje dus besloot ik nu wel even iets te typen ;)
Ik ben zo blij met het goede weer net als heel veel mensen met mij, tenminste zover ik op twitter lees :)
Gisteren was ik even naar Roosendaal gefietst.. ff met m'n moeder naar de stad.. Nieuwe film camera uitgezocht en een nieuwe lens voor mijn fototoestel. Maarja eerst ff sparen voordat ik ze ook echt kan kopen! Maar in een foto/film winkel voel ik me altijd helemaal in mijn nopjes ;) Ook ff naar de markt geweest met m'n moeder was ook weer gezellig...
En ja vrij snel daarna weer naar huis gefietst, want ik had thuis 4 hongerige jongens zitten ;) 's avonds een lekker ontspannen badje genomen.. Wat een mens allemaal niet goed kan doen! Ik had dat ook wel ff nodig.. ff aan niets denken.. maar achteraf ben ik ook heel trots op me zelf.. er weten maar een paar mensjes waar dat op slaat.. maar toch ;)
En ook weer op tijd gaan slapen...

Want vandaag stond een dagje werk op het programma ;) Ondanks dat ik vakantie heb, ben ik terug naar het werk gegaan want ja de zorg dossiers moeten eind Maart up to date zijn, en ja ik had er maar 1tje af. En het was vandaag MDO waar ik dus wel bij moest zijn wegens de zorgvragers die ik voor mijn examen heb..
Dus was ik om half 10 vandaag op het werk, lekker op de fiets naar toe gegaan natuurlijk!! En ja ik was net iets voor 19.00 uur weer terug thuis.. Ik heb best veel kunnen doen! Nu volgende week nog het laatste dossier afwerken. En dan heb ik mijn 3 dossiertjes voor eind Maart af, ik hoop in iedergeval dat ik het optijd af krijg... Ik merk nu wel ook met school dat de laatste loodjes echt wel heel zwaar wegen.. Maarja ik ben zekerder dan ooit dat dit het beroep is wat ik wil doen en wil blijven doen.. Mensjes die mij namelijk best goed kennen weten dat de voorgaande opleidingen niet altijd een succes waren zeg maar...

En nu ga ik nog ff genieten van de vrije daagjes deze week... Dus toen ik thuis kwam lekker gegeten met een zoet wit wijntje der bij... Och wat is het leven toch soms goed!!!!

Dus nu ff nog een gezellige avond met wijntje, kaarsjes aan.. misschien straks iets lekkers der bij.. Tv'tje aan..

Iedereen nog een gezellige avond!!!

Geen opmerkingen: