Totaal aantal pageviews

woensdag 23 maart 2011

Trots op m'n zussie!!!



Deze blog wilde ik graag opdragen aan mijn grote zus!!!
Want momenteel gaat het niet zoals het zou moeten gaan...

Maar eerst gaan we even terug in het verleden... Want mijn zus heeft een aantal jaar geleden der lust en der leven moeten opgeven omdat ze ziek werd! Er was namelijk de spierziekte myasthenia gravis geconstateerd, na maanden lang last gehad te hebben van hyperventilatie wist ze dan wat het was. Zoals ik al vermelden heeft ze daarvoor wel der passie opgegeven. Dat is iets wat ik destijds tijdens mijn pubertijd niet door had, maar wat ik nu wel heel goed snap...
Omdat ze 5 jaar geen klachten heeft had is mijn zus destijds ook weer genezen verklaard van die rot ziekte...

Maar dan ook nog een incident in Oosterhout, door op het verkeerde moment op de verkeerde plaats te zijn.. En weer naar het ziekenhuis te moeten...






Ze heeft in die tijd wel de HTS diploma behaalt. En enkele jaren later ook de diploma aan de UV/e!
Ze is 3 jaar geleden gaan samenwonen en is in Mei 2010 ook getrouwd.. Wat dat betreft heeft ze alles voor elkaar!!!!

Maar nu is het inmiddels 2011 en eigenlijk is mijn zus vanaf eind vorig jaar aan het "kwakkelen" en is eigenlijk nog niet fit geweest dit jaar.. Nu sinds enkele weken is de hyperventilatie weer terug en dat is iets wat ik heel erg voor der vind! Want ja na ziek zijn geweest te zijn komt ten eerste alles weer boven en ten tweede waar komt het nu vandaan? En hoe kan je weer zorgen dat het weggaat!!
Wat ik eigenlijk wilde zeggen, waarvoor ik deze blog schrijf is dat heel de wereld mag weten dat ik heel trots ben op mijn grote zus! Chantal ik vind het super hoe je door alle ellende hebt weten slaan en ik wil graag dat je weet dat ik heel veel van je hou!! Ook hoop ik dat alle ellende voor jou snel voorbij gaat, want je verdient dit niet nog een keer.... *HUG*

Geen opmerkingen: