Totaal aantal pageviews

maandag 28 maart 2011

Idool 2011 (25-03-2011)


Op Vrijdag 25 Maart was ik uitgenodigt door Noi, om naar de uitzending van Idool te komen. Ze had voor me een kaartje geregelt. Dus ben ik Vrijdag naar Vlaanderen gereden voor Idool. Ik was 1,5 uur van te voren van huis vertrokken, omdat ik er van uit ging dat het file was. En het zou eigenlijk 45 minuutjes rijden zijn. Het was ook idd file, maar die viel me reuze mee... Daarna door allerlei dorpjes gereden en ja mijn navigatie stuurde me door een weg waar ik met de auto niet mocht komen (handig.... NOT).

Maar gelukkig was er een vriendelijke hardloper die me kon helpen, want ik stond enkele meters van de studio vandaan, waar ik dus niet meer verder kon. Dus nog even door het dorp gereden. En eindelijk bij de studio aangekomen... En toch nog heb ik er 1 uur en 25 minuten over gedaan. Dus was zo maar net optijd.. Nouja het was dus vanaf 19.00 uur je eigen melden.. En ik was er dus om 18.55 uur ;) Tussen 20.00 uur en 20.30 mochten we dan eindelijk de zaal binnen. Ik was alleen naar Belgie gereden, maar bij het wachten tot de zaal open ging was er nog een jongen die er ook helemaal alleen was. Dus heeft hij mij ingelicht over de deelnemers etc.. Ik kende dus echt niemand van de deelnemers...
En we raakte aan de praat met de ouders en bomma van Allyssa. Tenminste zover ik het half vlaamse/half franse verstond. Gelukkig verstond die jongen wel alles.. Nou eenmaal in de zaal aangekomen, allemaal ff leren klappen ;) en de show begon!
Het was ook echt heel gezellig, ik kende de kandidaten natuurlijk niet. En voor ons zaten 3 ex kandidaten: Nour, Saartje en Falko.. Dat was best gezellig eigenlijk.

Ik vond eigenlijk de kandidaten heel erg goed, ook al kregen ze vaak best heftige commentaren.

In de liveshow is Allyssa afgevallen, juist waarbij we eerder die avond met de ouders en oma hadden gekletst.
Maar ik moet zeggen, ik vond het wel terecht dat ze de show moest verlaten.

Geen opmerkingen: