Totaal aantal pageviews

woensdag 13 april 2011

Weer een blogje..

Ja ik heb eventjes geen blogjes neergezet.. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niets is gebeurt ;)
Ik ben afgelopen Maandag en Dinsdag voor het laatst in mijn opleiding naar school geweest, in iedergeval voor lesdagen. Nu hoef ik alleen maar naar school voor afspraken te maken inverband met mijn examen maar ook voor een terugkomdag in Juni, wat we die dag op school gaan doen, weet niemand iets van.. Dus ben benieuwd en dan op 28 Juni de diplomering! Daar kijk ik heel erg naar uit, dat ik na al die jaren naar die vele opleidingen echt mijn roeping gevonden. Ik ben daarin ook zekerder dan ooit dat ik dit wil blijven doen.. Alleen duurt het nog 2 maandjes voordat ik mijn diploma krijg, ik moet natuurlijk nog examens afleggen op de praktijk.

Daar ben ik erg op geconcentreerd en daarom heb ik de laatste week geen blogjes meer op de site geplaatst!
De komende tijd blijf ik druk bezig voor de opleiding, dus zullen er ook niet heel veel blogjes volgen... Maar na mijn opleiding natuurlijk weer wel ;)

Geen opmerkingen: