Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 april 2011

Recepten..

Zoals misschien sommige lezers zullen weten, wilde ik vroeger altijd kok worden. Vanaf kleins af aan wilde ik altijd mijn vader helpen in de keuken met koken. Bij verjaardagen mocht ik altijd keukenhulpje zijn bij mijn ouders of bij opa en oma. En ja zodoende wilde ik kok worden, alleen ja er was een familie lid die zei: Maar Bianca dat is toch niet leuk dan moet je met feestdagen en weekenden werken. En dat heeft me er toen oa. van weerhouden. Daarom werk ik nu na vele omwegen in de ouderenzorg... Dus alsnog weekenden en feestdagen werken ;)

Maarja ik heb het koken als hobby gehouden. In 2009 ben ik gaan samenwonen en mijn geluk was dat mijn ex-vriend niet kon koken. En hij het altijd heel lekker vond als ik kookte. En ik krijg vaker complimenten dat ik lekker kan koken.

Sinds ik in Juli 2010 alleen woon, is het koken er vaak bij ingeschoten. Ik heb vaak geen zin om te koken en doe dan iets makkelijks. Een boterham, of een soepje met brood.
Maar nu wil ik mijzelf voornemen om iedere dag te gaan koken en daarmee ook de gerechten met jullie delen.
De ingrediĆ«nten zijn daarom berekent op 1 persoon, maar dat maakt het misschien ook wel makkelijker als je de gerechten maakt voor meerdere personen.

Ik hoop dat jullie de gerechten kunnen waarderen. 
Dus veel leesplezier bij de recepten en als je ze uitprobeert lijkt het me leek om te weten of je ze lekker vind ja of nee!

Alvast smakelijk eten ;)

Geen opmerkingen: