Totaal aantal pageviews

zondag 24 april 2011

Pasen 2011

Vandaag is het eerste paasdag en ik vond het erg leuk om daarvoor een blogje neer te zetten.

Vandaag wordt voor mij een erg leuke dag, want mijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd. Dus komen we met het hele gezin vanmiddag bij mijn ouders bij elkaar om pasen en hun 30 jarige bruiloft te vieren.

En verder komen er eigenlijk best veel herinneringen boven van pasen.. Een paar jaar geleden ging ik op 2de paasdag naar de Efteling en besloten mijn ex en ik toch weer een Efteling abbo te nemen. Toen sneeuwde het trouwens met pasen.

En nog veeeel langer geleden ging Nelleke en ik naar Breda, dat was voor het eerst dat ik op 2de paasdag niet thuis was. We gingen naar de artiesten ingang van 42 nd street wat dus speelde in het Chasse theater. We hebben toen kort met Angela Schijf staan praten. En die vond het jammer dat we geen kaartjes hadden. Dus heeft zei voor 25 gulden kaartjes voor ons kunnen regelen. Dat was echt zo tof!!
In de zaal zaten we naast de moeder van een danseres en mochten we na de voorstelling back stage. Dat was echt zooooo gaaf :D

Ook ben ik een keer met Pasen jarig geweest... En komen er nog vele familie dingetjes boven drijven...

Ik hoop dat iedereen een leuk paasweekend heeft!!!
Ik ga van mijn paasweekend echt genieten....

Geen opmerkingen: