Totaal aantal pageviews

donderdag 14 april 2011

M'n ruggetje....

Ja nu ook een blogje over mijn rug... Gisteren ben ik na een jaar weer door mijn rug gegaan... En ja ze zeggen altijd beweging is goed.. Dus toch nog op de fiets naar het werk gegaan... Wat natuurlijk niets heeft geholpen... Ik was heel blij toen mijn dienst erop zat, want ja 'k verging natuurlijk van de pijn... Ook pijnstillers hielpen niets.. Dus ikke na mijn dienst maar weer naar huis gefietst, nooit geweten dat de afstand van Oudenbosch naar Oud Gastel z'n eind kon zijn.. Ik heb er maar liefst 50 minuten over gedaan.. En ik was blij toen ik thuis kwam..
Ik wist ook niet meer na een jaar hoe het ook al weer voelde.. Nu de pijn hevig is weet ik het plotseling weer wel...

Gisteren nog een warme douche genomen en ingesmeerd met midalgan.. En vandaag ook nog een diclofenac ingenomen.. En nog ff naar het dorp heen en weer gelopen...

Heeft der iemand tips wat ik kan doen aan de pijn?
Ik heb wel echt respect voor de mensen die dus continu pijn hebben.....

Geen opmerkingen: