Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 april 2011

Nagelverzorging (handen)

Ik kwam er vandaag achter dat ik nog cadeau bonnen van de DA had liggen. Nu het lekkerder weer begint te worden vind ik het ook leuk om slippers te dragen. Maar aanstaand weekend ga ik pas naar de pedicure... Dus ging ik kijken wat ik voor zaterdag aan mijn nagels op mijn voeten kan doen.

In de winkel had ik al vrij snel 2 nieuwe lakjes gevonden. Een zwarte lak (had ik nog niet) en een zacht roze.. deze tint had ik ook nog niet. En vond ik verassend mooi!

Omdat de nagelverharder die ik heb zijn werk niet  genoeg doet naar mijn zin en ik vroeger altijd de nagelverharder van Herome had, heb ik ook een nagelverharder van herome gekocht. Vroeger had ik het rode doosje, maar deze had de DA niet. Dus heb ik de Sensitive gekocht.


Nagelverharder

Nagelriem olie


Ook zijn mijn nagelriemen ingescheurt. Ik heb namelijk zonder nagelriem olie, de nagelriemen naar achter geduwt. Dus heb ik ook terug nagelriem olie gekocht...

En ik heb altijd z'n 4 laags vijl gewilt.. En die hadden ze ook... Dus die heb ik ook gekocht!
Het is echt heel fijn dat er gewoon in het nederlands opstaat welke volgorde etc..

Voordat ik alles ging gebruiken heb ik eerst de nagellak van mijn handen gehaald en ze daarna goed gewassen..

Dan alseerste het nagelbadje.. Na het nagelbadje heb ik mijn handen goed afgedroogt.

Na het afdrogen heb ik eerst een voor foto genomen, van mijn hand. Je kan heel goed zien dat mijn nagelriemen ingescheurt zijn. Op de rechtse foto heb ik de veil van Impulsz. Het is de na-foto. Mijn nagels zien er beter uit na het veilen met de 4 verschillende veilen.. Maar het resultaat is niet wat ik had verwacht.


Mijn nagels zien er met de nagelverharder wel mooi glimmend uit. Ik hoop dat deze nagelverharder goed genoeg werk voor mijn broze nagels. Ik ga hem wel als kuurvorm gebruiken. 
Maar het is nu afwachten of deze wel aanslaat!
Na het aanbrengen van de nagelverharder heb ik tot slot 1 laagje Rimmel white orchid opgedaan. Wat me opviel is dat het een heel apart aanbreng borsteltje is. Wat daardoor even wennen was om de nagellak op te brengen. Maar achteraf werkt het echt heel erg fijn. De kleur is heel zacht, ik denk wel dat hij beter zal staan met een 2de laagje erover heen. Maar dat ga ik een andere keer uittesten. Maar ik ben blij met het resultaat!




Geen opmerkingen: